Het is zover... mijn eerste post.... EVER!!

Als ik dit schrijf/typ heb ik welgeteld nog 0,0000000 volgers. Niemand weet nog dat ik deze blog heb... eigenlijk best wel spannend.... maar op een dag als vandaag kan er niets misgaan.
"May the 4th be with you"

Mijn eerste post dus...

Ik ben al eens graag creatief bezig: haken, breien, naaien, tekenen, knutselen met of zonder de kinderen,... Sinds ik kind was al. Mijn broer en ik maakten samen stripverhalen. Hij was de beste tekenaar, maar nogal slordig, en ik de betere afwerker. Toen al is de basis gelegd voor mijn grafische studies achteraf, en mijn grafische carrière nu. Ik maak namelijk 'boekskes' om den brode. Momenteel medische boekskes, voor dokters en zo, daar leer ik ook al eens iets van bij... goed voor mijn intelligent overkomen bij de mensheid :-)

Ik heb in mijn leven al heel wat projecten tot een goed einde gebracht, en ook al heel wat de vuilbak in gekieperd... zo gaat dat... you win some, you lose some.
Mijn doel is regelmatig mijn projecten/hersenspinsels/mislukkingen hier te delen.

Wie mij 'liefheeft', volge mij... 

© renzeman

Reacties

  1. jepla! supertof! en ik ben je eerste volger :-) #enwatvooréén

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omdat je het zo lief gevraagd hebt
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... als taalpurist moet ik je er helaas op wijzen dat kikerviz met twee 'k's' is en op het einde met een s. KikKerviS dus...
    Marie-Claire van Potsdam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben volger! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. :-) IK ZAL HET ANDERS FORMULEREN: WAT MEER FREESTYLE... ZO GOED?

      Verwijderen
  6. Werkelijke adem9 mei 2017 om 18:56

    Wonderwel gedaan, kikerviz, en wat een mooie naam. Heerlijk, die nieuwe letterreeksen waarmee woordenboeken vol emoties zin krijgen. Zin in meer. Laat maar komen, slakje leest mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten