Slaap mama slaap...

Ik draag graag jumpsuits om te slapen. In de winter blijft je rug lekker warm en in de zomer is dat zoals slapen in een badpak, maar dan comfortabeler. Over 2 dagen vertrekken we weer richting zuiden met onze mobilhome, dus bedacht ik me vandaag dat ik nog wel een pyjama of 2 kon gebruiken... ruim op tijd weer natuurlijk!


Ik had nog een overschotje van een oud Froy & Dind stofje, waar al een legging en een t-shirt uit gekomen waren... met wat gepuzzel kon alles er net uit: het rugpand heb ik moeten samenstellen met 3 stukken stof.

Het stak op 'ne wip en ne gauw' in elkaar, het langste werk was nog de tricot-biais schouderbandjes... 

En om het echt rap voorruit te laten gaan, heb ik de pijpen afgeboord met een rolzoom... superspeedy!!!
Dus morgen steek ik nog een tweede in elkaar, als ik stof genoeg heb eentje met knielange pijpen!

INFO
 Stof  Froy & Dind Art Deco stof, gekocht op hun stockverkoop.
 Bandjes  Tricot biais van Oakidoki, o.a. hier te koop
 Patroon  zelf getekend, naar een voorbeeld van een jumpsuit die in mijn kast ligt. Deze heeft een halterbandje, maar ik vind schouderbandjes fijner om mee te slapen


Reacties